آموزش خصوصی ارز دیجیتال
معرفی رمز ارزهاآموزش جم کوین

ارز دیجیتال هوش مصنوعی و معرفی ۱۰ توکن برتر هوش مصنوعی ۲۰۲۴

آموزش صرافی بینگ ایکس

یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی که مسبب تحول جهان بوده، هوش مصنوعی است. هنگامی که فناوری بلاک چین باهوش مصنوعی ادغام می‌شود، امکانات گسترده‌ای مبنی بر داده‌ها را فراهم می‌کند. این ترکیب فناوری‌های پیشرفته و قدرتمندی را به رخ می‌کشد. اگر بخواهیم هر کدام از آنها را به صورت جداگانه تحلیل و بررسی کنیم باید بلاک چین را تحت عنوان تمرکز زدایی و هوش مصنوعی را برای تصمیم گیری و تجزیه با تکیه بر داده‌ها در نظر بگیریم. در این مقاله قصد داریم ارز دیجیتال هوش مصنوعی و ۱۰ توکن برتر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ معرفی کنیم.

حوزه هوش مصنوعی AI چیست؟

حوزه هوش مصنوعی AI، یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گسترده در زمینه علوم رایانه‌ای محسوب می‌شود. هوش مصنوعی، به معنای ساخت ماشین‌های هوشمند که قادر به انجام وظایفی بر پایه دخالت هوش انسان باشد، معرفی شده است. انجام هر کاری که نیاز به تفکر و تمرکز انسان داشته باشد و توسط یک ماشین انجام شود را هوش مصنوعی می‌گویند. علم میان رشته‌ای است که رویکردهای فراوان را هوش مصنوعی در بر می‌گیرد؛ اما پیشرفت چشمگیر در دریافت اطلاعات ماشینی و یادگیری عمیق در همه جهات فناوری، تغییرات بزرگی را ایجاد می‌کند. هوش مصنوعی بر اساس هوش انسانی و انجام صحیح کارها طراحی شده است. یک ماشین باید بتواند به راحتی اطلاعات داده شده را اجرا و به وظایف خود عمل کند. اهداف کلیه هوش مصنوعی بر سه پایه یادگیری، استدلال و درک استوار است. این ماشین هوشمند شبیه سازی از هوش انسانی برای سیستم‌های کامپیوتری است و باید به گونه‌ای برنامه‌نویسی شود که توانایی تفکر و تقلید از رفتار انسان‌ها را داشته باشد. شاید با خود فکر کنید؛ آیا همه برنامه‌های کامپیوتر هوش مصنوعی تلقی می‌شوند یا خیر؟ همه برنامه‌هایی که بتوانند همانند ذهن انسان اطلاعاتی را بیان کنند و توانایی حل مسئله و یادگیری را در خود داشته باشند جزو هوش مصنوعی محسوب می‌شوند.

تاثیر هوش مصنوعی بر بازار ارز دیجیتال

هوش مصنوعی، یکی از برترین ترندها در سال‌های اخیر به شمار می‌رود. از این ماشین هوشمند در زمینه‌های متفاوت و فراوانی استفاده می‌شود. یکی از بزرگترین کاربردهای هوش مصنوعی، ارز دیجیتال است. ماشین دیجیتالی هوش مصنوعی تاثیر بزرگی بر بازار ارز دیجیتال دارد. انجام تمام مراحل معاملاتی بر اساس معیارهای مشخص توسط هوش مصنوعی  از طریق برنامه‌های کامپیوتری اتفاق می‌افتد. به حداقل رسیدن دخالت انسان در موضوع معاملات، بزرگترین هدف از ساخت هوش مصنوعی بوده است. هنگامی که در یک معامله دست انسان دخالت داشته باشد، عواقبی مانند اعتماد بیش از حد، معاملات غیر عقلانی و غیر منطقی، وحشت معامله‌گران در صورت کسر سرمایه‌گذاری و… را به همراه دارد. هوش مصنوعی، این عواقب را به هنگام معاملات در بر نمی‌گیرد و بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده تصمیم‌گیری می‌کند. این ماشین هوشمند توانایی پیش‌بینی در تعیین قیمت بیت کوین را نیز دارد که اگر در یک بازه زمانی افزایش قیمت را پیش‌بینی کند توانایی انجام خودکار معامله برای خرید مقدار مشخصی را خواهد داشت.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی قابلیت و توانایی‌های فراوانی دارد. یکی از این توانایی‌ها دخالت در ارز دیجیتال و راه‌اندازی توکن‌های جدید است. هوش مصنوعی می‌تواند کدگذاری، برندسازی و چارچوب اقتصادی را به همراه توکن‌های جدید ایجاد کند. امروزه، ‌راه‌اندازی توکن‌هایی که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند، گستردگی بسیار زیادی دارد. توکن‌هایی که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند، دارایی‌های دیجیتالی به شمار می‌روند. در ادامه، قابلیت‌های هوش مصنوعی را مهار کرده و پروژه‌های ایجاد شده توسط بلاک چین را تقویت می‌کند. پروژه‌های بلاک چین از موارد بی‌شماری ایجاد می‌شوند، بازار هوش مصنوعی، سازمان‌های وابسته به هوش مصنوعی، پلتفرم‌های معاملاتی که توسط هوش مصنوعی بهبود یافته‌اند، از پروژه‌های بلاک چین به شمار می‌روند. برخی از توکن‌های هوش مصنوعی از حمایت پروژه‌های متمرکز بر هوش مصنوعی سرچشمه می‌گیرند که این موضوع وابستگی برای ساختار بنیادی هوش مصنوعی به فناوری بزرگ بلاک چین ندارد. اکنون، فناوری‌های پیچیده‌ای در جهان جای هوش انسان را گرفته است. یکی از این فناوری‌ها هوش مصنوعی محسوب می‌شود. فعالیت‌هایی که مغز و هوش انسان را درگیر می‌کند، هوش مصنوعی می‌تواند تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد. این ماشین پرقدرت در تمامی سیستم‌های دستگاهی و اجرایی جای خود را باز کرده است. زندگی همراه با هوش مصنوعی یک زندگی ماشینی و همراه با چالش‌های جدید در نظر گرفته می‌شود.

معرفی ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی

در حال حاضر ارزهای دیجیتالی که با هوش مصنوعی در ارتباط‌ند در تعداد زیادی بیش از ۱۰۰ توکن به بازار وارد شده‌اند. هوش مصنوعی یکی از زیرشاخه‌های مهندسی کامپیوتر برای برقراری ارتباط گفتاری تفهیمی و ادراک ساخته شده است. زمانی که خرید ارزهای دیجیتالی یکی از فناوری‌های موجود در زمینه سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود، هوش مصنوعی جای خود را در بین کاربران باز کرده است. همانطور که هوش مصنوعی بر عملکرد زندگی انسان‌ها در فعالیت‌های ویژه‌ای که نیازمند هوش طبیعی انسان است موفقیت آمیز پیش می‌رود، می‌تواند در زمینه‌های امنیتی مشکلاتی را به وجود بیاورد. ارزهای دیجیتال همان توکن‌های بومی مربوط به پروژه‌های رمز ارزی محسوب می‌شوند. پروژه‌هایی مانند تولید تصاویر اپلیکیشن‌ها و محصولات دیجیتالی و پروژه‌های رمز ارزی به شمار می‌روند. ارزهای دیجیتالی که بر پایه هوش مصنوعی به وجود آمدند عبارتند از رندر نتورک، گراف، سینگولاریتی نت، فچ ای آی، اوشن پروتکل، آی اکزاک ار ال سی، فالا نتورک، کورتکس و… . در ادامه توضیح کوتاهی درباره این ارزهای دیجیتال بیان می‌کنیم.

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

رندر نتورک (RNDR)

اولین رمز‌ارز، در زمینه هوش مصنوعی که در سال ۲۰۱۷ وارد حوزه ارز دیجیتال شد، رندر نتورک است. رندر نتورک، در واقع وظیفه یک پل برای رساندن کاربران به افراد دارنده ارز به منظور دریافت قدرت GPU را بر عهده دارد. به سازندگان اجازه می‌دهد بدون صرف هزینه‌های بالا تصاویر سه بعدی را خلق کنند‌.

گراف (GRT)

بیشترین ارزش توکن در بازار متعلق به گراف است. برای جستجوی برخی از ارزهای دیجیتال مانند اتریوم از گراف استفاده می‌شود. کسی که قصد توسعه اپلیکیشن بر پایه بلاک چین توسط هوش مصنوعی داشته باشد، از طریق گراف می‌تواند اقدام کند. گراف، یک ابر ارز دیجیتالی از هوش مصنوعی است که دیفای، راه‌حل‌های سازمانی و … را به خود جلب می‌کند‌.

سینگولاریتی‌نت (AGIX)

سینگلاریتی‌نت، یکی از توکن‌های بومی شناخته می‌شود و دومین جایگاه را در ارزش بازار دریافت کرده است. کاربران و سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از سینگلاریتی‌نت خدمات ارائه شده را خریداری کنند. ارتباط موثر و درست بین کاربران و داده‌ها را سینگولاریتی‌نت فراهم می‌کند. کسب درآمد با به اشتراک‌گذاری خدمات با حمایت هوش مصنوعی یکی از کاربردهای اصلی سینگولاریتی‌نت است‌.

فچ ای آی(FET)

پلتفرمی که با نام فچ ای آی راه‌اندازی شده است، در زمینه اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی کاربرد فراوانی دارد. تحلیل داده، تصمیم‌گیری و بررسی را به درستی انجام می‌دهد. نرم افزارها را به صورت ناشناس اجرا کرده و برای شرکت‌ها و سازمان‌ها خدمات و همکاری را در پی دارد‌.که میتوانید در مورد ارز دیجیتال FET در حسن زاده فایننس بخوانید.

اوشن پروتکل(OCEAN)

این پلتفرم در جهت اشتراک‌گذاری و کسب درآمد راه‌اندازی و به بازار عرضه شد. در این فضا با تایید صاحبان توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی AI می‌تواند حریم خصوصی هر کاربر را حفظ کند و اطلاعات را به صورت محرمانه در امان نگه دارد. خرید و فروش انواع خدمات با کمک اوشن پروتکل انجام می‌پذیرد.

نومر آی (NMR)

نام دیگر نومر آی، نوموریر در نظر گرفته شده است. این پلتفرم با دریافت اطلاعات کامل از دانشمندان داده بهترین تصمیمات را در جهت سرمایه‌گذاری اتخاذ می‌کند‌. اگر با پیش‌بینی درستی انجام شود، بهبود الگوریتم‌های این پلتفرم را در پی خواهد داشت. دانشمندان داده می‌توانند مدل خود را با کمک اطلاعات موجود بهبود ببخشند‌.

آی اکزاک آر ال سی (RLC)

آی اکزاک در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و این پلتفرم، به عنوان برترین پروژه بلاک چین در زمینه رایانش غیر متمرکز معرفی شده است. سلامت، هوش مصنوعی، کلان داده و … تحت پوشش آی اکزاک آر ال سی قرار دارد. مدیریت داده، ساخت تصاویر مجازی، بسترهای چندکاره و … با کمک نرم افزاری متن باز انجام می‌شود.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی

فالا‌نتورک(PHA)

فالا نتورک در زمینه حفاظت از حریم خصوصی تعبیه و راه‌اندازی شده است. این پلتفرم مهم را می‌توان با ابر سرویس‌های محافظتی مقایسه کرد. خرید فالا‌نتورک منجر به دریافت رایانش قابل اعتماد، فضای ذخیره‌سازی روی رایانش، قدرت پردازشی رایانش و … می‌شود‌.

کورتکس(CTXC)

کورتکس، به یکی از پروژه‌های مربوط به رمز ارزی شهرت دارد. این پلتفرم پروژه AI را به دنیای بزرگ وارد کرده است. با خرید کورتکس می‌توانید از خرید و فروش سریع مدل‌های AI، معامله داده‌های نیاز به هوش مصنوعی و ارتباط با بخش‌های مختلف کورتکس بهره‌مند شوید.

آرتیفیشال لیکویید اینتلیجنس (ALI)

تشویق، انگیزه، پاداش دادن و … به کاربران از وظایف اصلی این پلتفرم محسوب می‌شود‌. در فعالیت  توکن غیر مثلی هوشمند نقش به سزایی را ایفا می‌کند. ارتقا سطح هوش توکن غیر مثلی هوشمند، شرکت در فرآیندهای حاکمیتی، به روزرسانی و ساخت توکن‌های غیر مثلی از کاربردهای اساسی این پلتفرم به شمار می‌رود.

ارزدیجیتال هوش مصنوعی

آکاش نتورک(AKT)

آکاش نتورک یک رایانش ابری یا بازارچه غیر متمرکز محسوب می‌شود که توسعه‌دهندگان برنامه دیفای را در نظر می‌گیرد و انجام محاسبات با سرعت بالا را در بر عهده دارد. این پلتفرم میزبان ابری ارز دیجیتال است که تجربه با سرعت زیاد و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای توسعه‌دهندگان دارد.

اینجکتیو(INJ)

اینجکتیو، یکی از پروتکل‌های مهم صرافی به صورت متمرکز است. سپرده‌گذاران در پروتکل بلاک چین اینجکتیو،  توکن‌های اینجکتیو را به صورت پاداش دریافت خواهند کرد. سود استیک و پاداش امنیت مسیر جداگانه ای را طی می‌کنند. همین امر سبب افزایش طولانی مدت سپرده در اینجکتیو می‌شود. افزایش میزان سرمایه نیز در اینجکتیو تاثیر به سزایی دارد.

شبکه اوسیس(ROSE)

شبکه اوسیس، از پروژه‌های بلاک چینی است که در جدیدترین پلتفرم به شمار می‌رود. این توکن، حفظ حریم خصوصی و در حوزه مالی و استفاده بهینه از داده‌ها را برعهده دارد. اگر شبکه اوسیس و حریم خصوصی وجود نداشت، مانعی بزرگ در پذیرش فناوری را پیش رو داشتیم. این شبکه بزرگ، محوریت حفظ حریم خصوصی را دربرمی‌گیرد و با توان مالیاتی به راه خود ادامه می‌دهد.

اورجین تریل(TRAC)

یک میان افزار برای اتصال بلاک‌چین‌های مختلف به برنامه ‌های متمرکز و غیر متمرکز راه‌اندازی شد. این پروتکل از بخش‌های متفاوتی ساخته شده است که اورجین تریل بزرگ‌ترین بخش این مجموعه شناخته می‌شود. اورجین تریل در زمینه اتریوم و xDai برای ردیابی تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارز(iExec RLC)

ارز اگزاک یک پلتفرم ابری روی بلاک چین اتریوم در نظر گرفته می‌شود. این پلتفرم به برنامه‌های غیر متمرکز امکاناتی از جمله استفاده از منابع و خدمات به صورت مقرون‌به‌صرفه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شبکه گسترده با توکن RLC بومی اداره ‌می‌شود. این پلتفرم روی همه سیستم‌ها قابلیت راه‌اندازی دارند.

ارزش بازارهای ارز دیجیتال مربوط به هوش مصنوعی

ارزش بازارهای ارز دیجیتال مربوط به هوش مصنوعی، در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت است. هرچه زمان بیشتری می‌گذرد، ارزش بازار بالا می‌رود. این روند به طور چشمگیری صعودی است. وب‌سایت‌های مختلفی برای این ارزهای دیجیتالی  ارزش‌های متغیر را ارائه می‌دهند. از طرفی، ارزش یک ارز دیجیتال با نرخ‌های متغیری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به طور مثال وب سایت کوین گکو، ارزش بازارهای ارز دیجیتالی که بر پایه هوش مصنوعی نهادینه شده‌اند را با قیمت کمتری نسبت به وب سایت کوین مارکت کپ اعلام کرده است. به طور کلی، در عرض چهار ماه ارزهای دیجیتالی رشد ۸۰۰ درصدی داشته‌اند. نرخ آماری وب‌سایت‌ها اهمیت زیادی ندارد. این روند صعودی در آینده‌ای نه چندان دور بیشتر هم خواهد شد؛ همچنین، پروژه‌های رمز ارزی که بر پایه هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌شوند، ‌پیشرفت روز افزونی دارد .

چالش‌ها و فرصت‌های پروژه‌های هوش مصنوعی در حوزه ارزهای دیجیتال

اگر بخواهیم در مورد فرصت‌های هوش مصنوعی در حوزه ارز دیجیتال صحبت کنیم باید به فناوری عجیب و غیر متمرکز بلاک چین اشاره کنیم. این طبیعت زیبای پروژه‌های بلاک چین، بستر را برای ساخت اپلیکیشن‌های AI فراهم کرده است. اپلیکیشن‌های حفاظتی و حفظ امنیت نیز مورد هدف این فناوری قرار دارند. بازار ارزهای دیجیتال به تازگی با هوش مصنوعی آشنا شده است و در مراحل ابتدایی قرار دارد. بدین سان،  چالش‌ها و موانع فراوانی بر سر راه این پلتفرم بزرگ  قرار گرفته است. این مشکلات بزرگ در ادامه راه و سرعت پیشرفت ارز دیجیتال بر پایه هوش مصنوعی تاثیر به سزایی می‌گذارد‌. در ادامه برخی از چالش‌های پروژه‌های هوش مصنوعی را بیان می‌کنیم:

  • واکنش نهادهای قانونگذار و عدم قطعیت: در دنیای کریپتو توکن‌های AI قرار دارند. این پروژه ریسک بالایی دارد و سرمایه‌گذارانی که ریسک‌پذیری ندارند از خرید این توکن‌ها دوری می‌کنند.
  • عدم اطلاع رسانی عمومی: بلاک چین مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که انکار این موضوع غیر ممکن است. در مقابل تعداد بیشماری از مردم این واقعیت بزرگ را نمیشناسند و با آن آشنایی ندارند. شیوه فعالیت هوش مصنوعی و ارز دیجیتال اطلاعات ناشناخته است. در نهایت، اعتماد به این روند، کار دشواری خواهد بود. سرمایه‌گذاران به دلیل عدم آگاهی کافی از این پروژه‌ها برای افزایش سرمایه و سرمایه‌گذاری دلسرد می‌شوند.

ارزدیجیتال هوش مصنوعی AI

فاکتورهای موثر در انتخاب ارزهای هوش مصنوعی

ربات‌های هوش مصنوعی می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشند و بدون دخالت انسان عملیات خود را به پایان برسانند. تغییرات و فرصت‌هایی که در بازار وجود دارند، به صورت لحظه‌ای اعمال خواهند شد. استفاده هوش مصنوعی در بازار کریپتو مزایای بیشتری نسبت به معاملات سنتی دارد. در ادامه فاکتورهای موثر در انتخاب ارزهای هوش مصنوعی را بررسی می‌کنیم:

  • مدیریت: اولین گامی که می‌توان برای انتخاب ارزهای هوش مصنوعی در نظر گرفت مدیریت معاملات است. معاملاتی که به صورت هم زمان و حتی چندین جفت معامله مدیریت می‌شوند را هوش مصنوعی بر عهده دارد.
  • پیشرفت: پیشرفت و توسعه تیم را از متخصصان این حرفه بیاموزید و از آخرین اخبار مطلع شوید. پیشرفت و توسعه پروژه، دستاوردهای فعلی پروژه و نقشه راه را به طور کلی بررسی کنید.
  • کاربرد و پتانسیل در بازار: کاربرد در دنیای بازار که هوش مصنوعی برعهده دارد را مورد بررسی قرار دهید؛ همچنین، پروژه‌هایی که کاربردهای قانع کننده دارند، مسیر طولانی‌تر و بهتری را طی می‌کنند.
  • اقتصاد توکن: طراحی توکن با اهداف پروژه هماهنگی داشته باشد و ارزش آفرینی برای کاربران را مورد هدف قرار دهید.
  • جامعه و پذیرش: پروژه‌هایی که پذیرش بالایی دارند، جذب کاربر بالاتری را خواهند داشت. در نتیجه سطح پذیرش پروژه را مورد بررسی قرار دهید.

مقایسه ارزهای هوش مصنوعی

امروزه اکثر مردم در مورد محتواهای ارز دیجیتال که بر پایه بلاک چین‌ها نهادینه شده و هوش مصنوعی صحبت می‌کنند. این دو درکنارهم فعالیت چشمگیر و موثری را در دنیای مالی داشته است‌. بازارهای کریپتو پروژه‌هایی که مبتنی بر هوش مصنوعی باشند را به فراوانی در خود جای می‌دهد. برخی از پروژه‌های شبیه هوش مصنوعی عمل می‌کنند و برخی از قابلیت‌های آن‌ها را در بر می‌گیرند. در ادامه به مقایسه ارزهای هوش مصنوعی می‌پردازیم:

 

نام پروژه نماد بلاک چین
رندر نتورک ک RNDR اتریوم
گراف GRT اتریوم
سینگولاریتی نت AGIX اتریوم
فنچ ای آی FET Fetch.ai
اوشن پروتکل OCEAN اتریوم
اینجکتیو INJ کازماس
آکاش نتورک AKT کازماس

 

ارزهای هوش مصنوعی؛ آینده‌دار اما پر ریسک

در چند دهه گذشته سرمایه‌گذاری و دنیای مالی گسترش بسیار زیادی داشته است. سرمایه‌گذاران، این گسترش را مدیون تغییر تکنولوژی و بهبود روند انجام معاملات اند. چالش بزرگی که امروزه در بازار سرمایه‌گذاری کاربران را متاثر می‌کند انتخاب بهترین ارز در جهت بهره‌برداری برای سرمایه‌گذاری است. پروژه‌هایی که بر پایه هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌شوند ریسک بسیار بالایی دارند. همانطور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتالی یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مالی هوشمند و پر ریسک محسوب می‌شود. میزان پولی را برای این ارزها در نظر بگیرید که در صورت از دست رفتن، باعث ناراحتی زیاد و نگرانی شما نشود‌. ارزهایی که در این زمینه فعالیت دارند، نوسان شدیدی را تجربه می‌کنند. قبل از خرید هر ارز دیجیتالی از آخرین اخبار بلاک چین و بازار با خبر شده و تصمیم نهایی را به طور آگاهانه بگیرید.

سوالات متداول

آیا ابزارهایی که بر پایه هوش مصنوعی برای ترید ارز دیجیتال ایجاد شده‌اند ارزش آزمون و خطا دارند؟

سرمایه‌گذاران جدیدی که در ارز دیجیتال سهام دارند، می‌توانند از کمک‌های هوش مصنوعی در زمینه ترید ارزها استفاده کنند. ترید‌هایی که تجربه بیشتری دارند خدمات برتر هوش مصنوعی را برای تنظیم قیق‌تر معاملات برمی‌گزینند. تریدرها، از این ماشین هوشمند برای افزایش سرمایه خود استفاده می‌کنند.

آیا ربات‌هایی که در تریدر ارز دیجیتال وجود دارند در جهت سودآوری ساخته شده‌اند؟

ربات‌هایی که در جهت ترید ارز دیجیتال ایجاد شده‌اند در صورت استفاده صحیح قدرت کافی برای انجام معاملات را دارند. همانطور که این ربات‌ها تصمیمات درست و کارآمدی را می‌گیرند باید در استفاده آنها احتیاط لازم را بعمل آورید. بازارها به طور غیر قابل پیش بینی در حال پیشرفت به سمت جلو حرکت می‌کند. شاید هوش مصنوعی در این پیشرفت ضرر و زیانی را تجربه کند؛ در نتیجه، هیچ ثبات و ضمانتی برای نتایج مثبت ثبت نشده است.

آیا انسان می‌تواند در ربات تریدر ارز دیجیتال دخالت داشته باشد؟

یکی از قابلیت‌هایی که ربات تریدر ارز دیجیتال دارد گزینه سفارشی سازی است. این گزینه به کاربران امکان تنظیم مدیریت ریسک، چالش‌های معاملاتی و سایر پارامترها را با در نظر گرفتن تصمیم‌های شخصی را می‌دهد.

استفاده از هوش مصنوعی در انجام معاملات ارزی چه ویژگی‌هایی دارد؟

تصمیماتی که به صورت آگاهانه و هوشمندانه در معاملات گرفته شود، سبب پیروزی و افزایش سرمایه در این بازار بزرگ خواهد شد. هوش مصنوعی می‌تواند با پیش‌بینی روند صعودی یا نزولی معاملات تجزیه و تحلیل بازار ترید ارزهای دیجیتالی را بهبود ببخشد. در نهایت یک تصمیم کارآمد در جهت انجام معاملات گرفته می‌شود.

چگونه از هوش مصنوعی برای ترید رمز ارزها استفاده می‌شود؟

هوش مصنوعی در انواع مختلفی در زمینه ارز دیجیتال ساخته شده است. برخی از این ماشین‌های هوشمند قابل اعتماد و وظیفه محافظت از امنیت و حریم خصوصی شما را بر عهده دارد. در مقابل برخی از مدل‌های جدید هوش مصنوعی مطمئن نیستند و شاید حریم خصوصی شما را به خطر بیندازند..

کانال سیگنال فارکس

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. از این مقاله اینو یاد گرفتم که هوش مصنوعی یک تکنولوژی جدید است
    و تعریف ان این است که انجام هر کاری که نیاز به تفکر و تمرکز انسان
    داشته باشد و توسط یک ماشین انجام شود و ارزهایی که پروژهای
    هوش مصنوعی دارن و میشه مقداری سرمایه گذاری کرد RNDR
    و FET , INJ, OCEAN نام برد

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز

      به موارد خیلی خوبی اشاره کردین و اگر میخواین سرمایه گذاری کنین بهتر است نسبت به این تعداد ارزهای در حوزه هوش مصنوعی fet , rndr سرمایه گذاری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا