آموزش خصوصی ارز دیجیتال
معرفی رمز ارزها

ارز دیجیتال Fet چیست و آینده ارز دیجیتال Fet

آموزش صرافی بینگ ایکس

در ابتدای سال ۲۰۲۳بازار ارزهای دیجیتال روندی رو به رشد پیدا کرده‌اند و در این حوزه اخبار زیادی منتشر شد. یکی از این اخبارها که تاثیر بسیاری روی رشد ارز دیجیتال fet داشته است خبرهای مربوط به هوش مصنوعی و رونمایی از ربات چت GPT بود. هوش مصنوعی یا AI از طریق داده‌ها به انسان‌ در تصمیم‌گیری بهتر و حل مشکلات پیچیده کمک می‌کند. به همین دلیل محبوبیت بسیاری دارد. ترکیب هوش مصنوعی و فناوری بلاک‌چین باعث شده است در این دو حوزه افراد به فرصت‌های جدیدی دست پیدا کنند. یکی از توکن‌های مربوط به هوش مصنوعی که طرفداران زیادی دارد، ارز دیجیتال fet است. در این مقاله ما به بررسی این توکن پرداخته‌ایم. اگر به اطلاعاتی در رابطه با ارز دیجیتال FET  نیاز دارید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ارز دیجیتال Fet

ارز دیجیتال FET

در فوریه سال ۲۰۱۹ پروژه Fetch.Ai  که بر اساس تمرکز زدایی سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شکل‌گیری آن انجام شده است در لانچ پد باینسس راه‌اندازی شد. این پروژه در مقیاس جهانی قابلیت رشد دارد. پلتفرم Fetch.Ai  می‌تواند به کاربران کمک کند تا با استفاده از قراردادهای هوشمند بتوانند به اطلاعات جمع‌آوری شده توسط عامل نرم‌افزاری وصل شوند. کاربران در هر صنعتی مطابق با نیازهای خود می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند؛ چون از نرم‌افزار منبع باز در این پروژه استفاده شده است و امکان مشارکت برای توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند.

توکن پلتفرم Fetch.Ai  ارز دیجیتال fet است. این نوع رمز ارز بلاک‌چین اختصاصی ندارد و در بستر بلاک‌چین اتریوم با استاندارد ERC-20  فعالیت می‌کند. تیم توسعه دهنده این نوع ارزدیجیتال پروژه  Fetch.Ai  را برای داده‌های دیجیتالی در آینده یک بازار غیرمتمرکز می‌دانند. پلتفرم Fetch.Ai  از عوامل نرم‌افزاری که می‌توانند به درستی فکر کنند و تصمیم بگیرند، استفاده می‌کند. به همین دلیل کارهای روزمره افراد را انجام می‌دهد. با استفاده از این رمز ارز کاربران می‌توانند یک هوش جمعی را گسترش دهند؛ چون به خدمات مبتنی بر یادگیری ماشینی دست پیدا می‌کنند. مقدار ۱.۱۵ میلیارد توکن، کل توکن‌های ارز دیجیتال fet است که ۶۵ درصد از کل توکن‌ها در سال ۲۰۲۱ استخراج شد. با استفاده از  روش UPoW  یا  مکانیزم اجماع اثبات کار مفید استخراج رمز ارز دیجیتال fet انجام می‌شود.

تاریخچه و بنیان گذران پروژه fet

در سال ۲۰۱۷ پروژه Fetch.Ai از یک استارت اپ در انگلستان کلید خورد. با ادغام شرکت‌های itzMe و uVue پروژه Fetch.Ai متولد شد. بنیان‌گذاران این پروژه توبی سیمپسون Toby Simpson و همایون Humayun Sheikh هستند. ۲۶ متخصص نرم افزار و هوش مصنوعی عضو تیم توسعه Fetch هستند. همایون شیخ از بنیان‌گذاران  itzMe و uVue است و هم اکنون مدیر عامل پروژه Fetch محسوب می‌شود.

مسئولیت مدیر اجرایی Fetch در حال حاضر توبی سیمپسون است. از دیگر اعضای تیم این پروژه توماس هایین Thomas Hain  (استاد دانشگاه شفیلد و متخصص یادگیری ماشین) است. در سال ۲۰۱۹ در لانچ پد باینسس پروژه  Fetch.Ai و ارز رسمی آن با نماد FET معرفی شد.

ویژگی‌های ارز دیجیتال fet

ارزهای دیجیتال FCAI در دنیای دیجیتال امروزی یک پیشرو محسوب می‌شوند. قابلیت شفافیت بالا یکی از ویژگی‌های برجسته این ارزها هستند. استفاده از فناوری بلاکچین باعث شده است تراکنش‌ها و اطلاعات مربوط به آن‌ها برای عموم قابل مشاهده باشد که این افزایش اعتماد عمومی به سیستم را به همراه دارد. از دیگر ویژگی‌های ارزهای دیجیتال FCAI  شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پرداخت‌های آنلاین
  • قابلیت انتقال سریع
  • قابلیت برقراری ارتباط مستقیم با برنامه‌های کاربری دیگر

این ویژگی‌ها باعث شده‌اند این ارزها در بین سازمان‌ها و کاربران محبوبیت فراوانی پیدا کنند.

در آموزش ارز دیجیتال در تهران به صورت حضوری شرکت کنید و بهترین نتیجه را در معاملات ارز دیجیتالfet داشته باشید.

مزایا و معایب ارز دیجیتال fet

برای این از ارز دیجیتال FET بهتر بهره‌مند شوید باید مزایا و معایب این ارز را مورد بررسی قرار دهید. از مزایا و معایب ارز fet به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره کرد:

  • همکاری Fetch با برخی نهادها و شرکت‌های مطرح جهان
  • ترکیب خلاقانه اینترنت اشیاء با شبکه بلاک‌چین و فناورهای هوش مصنوعی
  • تیم توسعه قوی که شامل متخصصان اینترنت اشیاء، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی
  • عدم تجربه کافی تیم توسعه Fetch در حوزه بلاک‌چین
  • فناوری‌های مورد استفاده در پروژه Fetch کامل نیست.

کاربردهای ارز دیجیتال fet و پلتفرم Fetch.Ai

پلتفرم Fetch.Ai  باعث شده است در بسیاری از صنایع تحول و بهره‌وری ایجاد شود؛ چون در بسیاری از صنایع بهینه‌سازی ظرفیت ایجاد کرده است. همه کاربران در زمینه‌های مختلف از این پلتفرم می‌توانند، استفاده کنند. در هر حوزه‌ایی از اطلاعات این پلتفرم می‌توان استفاده کرد و داده‌ها را در زمینه‌های مختلف اشتراک‌گذاری نمود. به طور مثال آژانس‌های مسافرتی به طور بهینه از این پلتفرم می‌توانند، استفاده کنند.

آژانس‌های مسافرتی اطلاعات مربوط به حوزه خود را به صورت سنتی جمع‌آوری می‌کنند؛ ولی با کمک بلاک‌چین می‌توانند به تمام اطلاعاتی که در یک پایگاه غیرمتمرکز ذخیره شده‌اند، دست پیدا کنند و واسطه‌ها حذف نمایند. این نوع رمز ارز برای رسیدن به نسل جدید اقتصاد بسیار مهم و ضروری خواهد بود و اوراکل‌ها و قراردادهای هوشمند به این ارز دیجیتال نیاز دارند. کاربران با استفاده از رمز ارز fet می‌توانند عامل نرم‌افزاری خود را بسازند و توسعه دهند. کاربران و توسعه‌دهندگان برای دسترسی به خدمات یادگیری ماشینی و گسترش هوش جمعی باید پرداخت کمی رمز ارز دیجیتال fet  را انجام دهند. با استیک کردن ارز دیجیتال fet کاربران می‌توانند به یک نود اعتبار‌سنجی دست پیدا کنند و پاداش بگیرند.

آینده ارز دیجیتال Fet

ارز دیجیتال FET را در چه کیف پول‌هایی می‌توان نگهداری کرد

بعد از این که ارز دیجیتال FET را خرید کرده‌اید برای نگهداری و ذخیره آن به یک کیف پول نیاز دارید. همان طور که گفته شد این نوع ارز دیجیتال یک توکن در بستر بلاک‌چین اتریوم است به همین دلیل برای نگهداری و ذخیره آن بهترین گزینه کیف پول‌هایی هستند که از شبکه ERC 20  پشتیبانی می‌کنند.

کیف پول تراست ولت از جمله کیف پول‌های است که برای نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال FET می‌توان استفاده کرد. این کیف پول از بسیاری شبکه‌ها پشیبانی می‌کند. از کیف پول‌های نرم‌افزاری که برای نگهداری و ذخیره این رمز ارز می‌توان استفاده کرد، کیف پول متامسک و ولت سیف پل هستند. کیف پول لجر در بین کیف پول‌های سخت‌افزاری گزینه خوبی برای نگهداری ارز دیجیتال FET  است و بسیاری ارز ارز‌های دیجیتال دیگری را می‌توانید در آن ذخیره کنید.

قیمت و آینده ارز دیجیتال FET

در سه ماری سال ۲۰۱۹ ارز دیجیتال FET با قیمت 0.3627 دلار عرضه شد و از همین تاریخ با روند نزولی قیمت همراه بود. در ابتدای سال ۲۰۲۳ با رونمایی ربات‌ها و اخبارهای مربوط به هوش مصنوعی قیمت ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی روندی صعودی پیدا کرد. در حال حاضر این نوع ارز دیجیتال با قیمت 0.46 دلار عرضه می‌شود و در مقایسه با گذشته قیمت آن بالای ۵۰ درصد رشد داشته است.

ارز دیجیتال FET در بازار ارز رتبه ۱۰۹ را داشته است و ارزش کل بازار این نوع رمز ارز ۳۶۵ میلیون دلار بوده است. قیمت ارز دیجیتال FET با انتشار خبر سرمایه‌گذاری گوگل در شرکت آنتروپیک حدود ۲۱ درصد در طی یک روز رشد کرد. در بین توکن‌های هوش مصنوعی این توکن رتبه چهارم را دارد و در حال حاضر ارز دیجیتال گراف رتبه اول را دارد که در هفته اخیر قیمت آن افزایش یافته است.

با پیشرفت‌های زیادی که در زمینه هوش مصنوعی انجام می‌شود ارزهای دیجیتال مربوط به این حوزه محبوبیت زیادی پیدا می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران توکن‌های هوش مصنوعی در ارز دیجیتال fetسرمایه‌گذاری می‌کنند. بنابراین آینده ارز دیجیتال FETروند رو به رشدی دارد.

سخن پایانی

اخبارهای جنجالی مربوط به هوش مصنوعی و رونمایی ربات‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۳ باعث شد ارزهای دیجیتال مربوط به حوزه هوش مصنوعی روند رو به رشدی پیدا کنند. یکی از ارزهای دیجیتال مربوط به هوش مصنوعی ارز دیجیتال FET است که کاربران در حوزه‌های مختلف می‌توانند از اطلاعاتی که توسط عوامل نرم‌افزاری جمع‌آوری شده‌اند، استفاده کنند. کاربران با پرداخت کمی ارز دیجیتال fet می‌توانند به خدمات یادگیری ماشینی دسترسی پیدا کنند. بعد از این که ارز دیجیتال fet را خرید کرده‌اید برای نگهداری و ذخیره آن به کیف پول نیاز دارید. برای نگهداری و ذخیره این نوع رمز ارز بهترین گزینه کیف پول‌هایی هستند که از شبکه ERC 20  پشتیبانی می‌کنند. پیشرفت‌های فراوانی که در حوزه هوش مصنوعی انجام می‌شود، باعث شده است توکن‌های مربوط به حوزه هوش مصنوعی مانند ارز دیجیتال FET روند رو به رشدی پیدا کنند.

سوالات متداول

پروژه Fetch با ادغام کدام شرکت‌ها متولد شد؟

پروژه Fetch و ارز دیجیتال fet با ادغام شرکت‌های itzMe و uVue متولد شد.

کدام کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال FETبهترین گزینه هستند؟

کیف پول‌هایی که از شبکه ERC 20  پشتیبانی می‌کنند، برای نگهداری ارز دیجیتال FETبهترین گزینه محسوب می‌شوند.

کانال سیگنال فارکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام خیلی ممنون به خاطر مقاله کامل و جامع تون
    ارز FET جزو ارزهای مورد علاقه خودم برای ترید و سرمایه گذاریه
    چون این ارز در حوزه ai یا هوش مصنوعی هستش و روز به روز حوزه هوش مصنوعی در حال توسعه و پیشرفته میتونه در اینده رشد خوبی رو داشته باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا