آموزش خصوصی ارز دیجیتال
معرفی رمز ارزها

ارز دیجیتال سولانا چیست؟ پیش بینی آینده ارز سولانا

آموزش صرافی بینگ ایکس

ارز دیجیتال سولانا و پیش بینی آینده ارز سولانا که یکی از سریع‌ترین و مقیاس‌پذیرترین شبکه‌های بلاک چین در جهان است. جالب است بدانید در طول چهار ماه گذشته، ارز دیجیتال سولانا با رشد نجومی که حدود ۶۰۰ درصدی است، از ۱۷ دلار به ۱۲۶ دلار رسیده و این امر توجه بسیاری از سرمایه گذارها را به خود جلب کرده است.

با این حال، برخی افراد باور دارند که این رشد قیمتی سولانا صرفاً به دلیل تبلیغات فراوان نسبت به بنیاد پروژه است. این موضوع باعث می‌شود که دو سؤال چالش‌برانگیز در رابطه با آینده ارز سولانا در ذهن بسیاری از افراد شکل گیرد: آیا ارز دیجیتال سولانا برای سرمایه گذاری بلندمدت خوب است یا نه؟ و آیا قیمت سولانا بیش از حد رشد کرده و باید قبل از ریزش شدیدی، آن را فروخت یا نه؟

اما آینده قیمت ارز دیجیتال سولانا چگونه خواهد بود؟ آیا این ارز می‌تواند جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین ارزهای دیجیتال جهان حفظ کند؟ در مقاله از تیم تولید محتوای حسنزاده فایننس، به بررسی آینده رمز ارز سولانا می‌پردازیم.

ارز دیجیتال سولانا +نگاهی به سولانا از تولد تا کنون

سولانا، یک پلتفرم بلاک چینی با قابلیت قرارداد هوشمند، در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت آمریکایی سولانا لبز ساخته شد. این پروژه پس از جذب ۲۵ میلیون دلار سرمایه از طریق عرضه اولیه در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، همچنین در سال ۲۰۲۱ با جذب ۳۱۴ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌های سرمایه‌گذار ریسک پذیر، به یکی از پروژه‌های مطرح در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

در سال 2020، مین نت پروژه سولانا راه اندازی شد. میزان پیشرفت این پروژه قیمتی سولانا بسیار تأثیرگذار هست به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران منتظرند تا ببینند مین نت سولانا به کدام سمت خواهد رفت.برای معامله سولانا از صرافی بینگ ایکس میتوانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش جامع صرافی بینگ ایکس

ارز دیجیتال سولانا + ویژگی های ارز دیجیتال سولانا

سرعت پردازش بالا: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سولانا، سرعت پردازش بالای آن است. شبکه ارز دیجیتال سولانا امکان دارد تا 50 هزار تراکنش در هر ثانیه را پردازش کند. این سرعت بالا، سولانا را به گزینه مناسبی برای کاربردهای مالی، بازی‌های بلاک چینی و سایر کاربردهایی که نیاز به سرعت بالای پردازش دارند، تبدیل می‌کند. در واقع به سولانا اتریوم کیلر می‌گویند زیرا سرعت پردازش و انتقالات در این شبکه بسیار سریع‌تر از اتریوم است.

هزینه‌های پایین: هزینه‌های تراکنش در سولانا نیز بسیار پایین است. این امر باعث می‌شود که سولانا برای کاربران خرده‌پا نیز جذاب باشد.

 

مکانیسم اجماع سولانا: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سولانا، استفاده از نوعی الگوریتم اجماع سهام با نام اثبات تاریخ (Proof of History) است. این الگوریتم PoH در واقع یک پروسه است که به فرآیند تائید تراکنش‌ها سرعت می‌بخشد و نمی‌توان به تنهایی آن را مکانیسم اجماع دانست.

در PoH به جای تائید تراکنش‌ها با استفاده از قدرت محاسباتی، از یک سری مراحل متوالی برای ایجاد یک گذرگاه زمانی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند. از طرفی استفاده از 150 نود به نام کلاستر سولانا که عملاً یک هسته کوچک و به نسبت متمرکز ایجاد کرده است باعث شده تا سولانا به پرسرعت‌ترین شبکه موجود بعد از پروژه اپتوس تبدیل شود. ما در آموزش ارز دیجیتال در مشهد به صورت کامل راجب ارزهایی همچون سولانا و بیت کوین و … صحبت کرده ایم .

پیش بینی آینده ارز سولانا

آینده ی سولانا به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

توسعه اکوسیستم سولانا: سولانا برای موفقیت به توسعه یک اکوسیستم گسترده و متنوع نیاز دارد. این اکوسیستم باید شامل برنامه‌های کاربردی، پروژه‌های مالی غیرمتمرکز و سایر موارد باشد.

رقابت با سایر پلتفرم‌های لایه اول: سولانا برای موفقیت باید بتواند با سایر پلتفرم‌های لایه اول رقابت کند. این پلتفرم‌ها در حال حاضر در حال توسعه ویژگی‌های جدیدی هستند که می‌توانند سولانا را تهدید کنند.

اگر سولانا بتواند اکوسیستم خود را توسعه دهد و با سایر پلتفرم‌های لایه اول رقابت کند، احتمال دارد که در آینده نیز به رشد خود ادامه دهد؛ اما اگر نتواند این عوامل را برطرف کند، ممکن است قربانی رقابت شود.

محبوبیت سولانا و اعتماد مردم به آن: یکی دیگر از عوامل مؤثر بر آینده Sol میزان محبوبیت و اعتماد کاربران به آن است. شما می‌توانید از طریق سایت استیکینیگ ریواردز در بخش سولانا به اطلاعات بنیادی سولانا مانند میزان استیکینگ سولانا و نرخ تورم این رمز ارز پی ببرید.

در ادامه به بررسی دو فاکتور میزان استیکینگ سولانا و نرخ تورم مهم می‌پردازیم.

ارز دیجیتال سولانا بخریم یا نه؟

برای خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال مانند خرید رمز ارز سولانا باید استراتژی معاملاتی داشته باشید و بتوانید بهترین نقاط ورود قیمتی را پیدا کنید. اگر قیمت ارز سولانا به محدوده مناسب مطابق با استراتژی معاملاتی‌تان رسید، زمان خرید سولانا است. ما سیگنال ارزدیجیتال سولانا را در کانال سیگنال ارز دیبجیتال رایگان آنالیز کرده و سیگنال های مربوط به آن را نیز میگذاریم.

 

 

استیکینگ سولانا

استیکینگ به معنای سپرده گذاری رمز ارز در یک پلتفرم خاص و کسب پاداش از آن است؛ بنابراین تعریف بسیار بدیهی است که مردم ارز دیجیتالی را استیک می‌کنند که باور داشته باشند آینده آن رمز ارز درخشان است و مانند سولانا پتانسیل رشد قیمتی بالایی دارد.

در نمودار زیر شما می‌توانید میزان استیکینگ ارز دیجیتال سولانا را مشاهده کنید.

ارز دیجیتال سولانا

در این نمودار که آپدیت 1 ژانویه 2024 است. نمودار افقی نشان‌دهنده تاریخ و نمودار عمودی نشان‌دهنده تعداد ارز دیجیتال Sol استیک شده است.

نرخ تورم سولانا

خب ما ایرانی‌ها دقیقه می‌دانیم که تورم چیست؟ هر میزان تورم یک ارز دیجیتال بیشتر باشد ارزش آن رمز ارز کمتر خواهد بود. در جدول زیر که نرخ تورم ارز سولانا را نشان می‌دهد، می‌بینیم که با گذشت زمان نمودار کاملاً روند نزولی دارد به این معنا که ارز سولانا با گذشت زمان در حال ارزشمندتر شدن است.

پیش بینی آینده ارز سولانا

شما می‌توانید در سایت stakingrewards.com هر دو تیک استیکینگ Sol و نرخ تورم sol را انتخاب کنید و آن‌ها را حتی با قیمت سولانا مقایسه کنید. همان‌طور که مشخص است نمودار بنفش رنگ، قیمت ارز سولانا، منحنی سبز رنگ نرخ تورم سولانا و نمودار آبی رنگ میزان استیکینگ رمز ارز سولانا را نشان می‌دهد.

در 90 روز گذشته از آنجایی که قیمت سولانا رشد نجومی داشته است. کاربران ارز دیجیتال سولانا را از حالت استیکینگ خارج کرده و تا در بازار آن را بفروشند و عملاً هم از استیکینگ درآمد دلاری داشته‌اند و هم از رشد قیمت Sol.

آینده ارز سولانا

 

تأثیر رقبا بر آینده ارز سولانا

سولانا در حال حاضر با چندین رقیب قدرتمند مواجه است. از جمله این رقبا می‌توان به اتریوم، کاردانو و اپتوس اشاره کرد.

1- اتریوم، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پلتفرم لایه اول در جهان است. این پلتفرم دارای یک اکوسیستم گسترده و جامعه کاربری بزرگی است.

2- کاردانو یک پلتفرم لایه اول جدید است که به سرعت در حال رشد است. این پلتفرم از مکانیسم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند که آن را به یک انتخاب مناسب برای کاربردهایی مانند DeFi تبدیل می‌کند.

3- اپتوس یک پلتفرم لایه اول جدید است که ادعا می‌کند می‌تواند تا 100 هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند. این پلتفرم هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، اما پتانسیل بالایی برای رقابت با سولانا دارد در حدی که به آن سولانا کیلر میگویند.

ارز دیجیتال فانتوم + آینده ارز دیجیتال فانتوم

ارز دیجیتال سی(SَEI) + آیندهارز دیجیتال سی(SَEI)

ارز دیجیتال سولانا توصیه حسنزاده فایننس و فوت و فن خرید سولانا

برای خرید سولانا باید ببینید هدف شما چیست؟ 1- قصد نوسان گیری دارید؟ یا 2- قصد هولد کردن و استیکینگ را دارید؟

اگر هدف شما از خرید Sol نوسان گیری است باید بیشتر روی مباحث تکنیکال تمرکز کنید و با توجه به استراتژی معاملاتی که آموزش دیده‌اید و به آن مسلط هستید معاملات خرید (long) و فروش (Short) باز کنید و کسب درآمد دلاری از ترید سولانا داشته باشید.

اگر هدف شما سرمایه گذاری بلند مدت است. خب ابتدا بهتر است عوامل بنیادی سولانا را بررسی کنید. همچنین چارت قیمتی سولانا در تایم فریم هفتگی و ماهانه را تحلیل کنید. سپس به جای نگهداری در یک کیف پول، رمز ارز سولانای خود را استیک کنید تا هم از افزایش قیمت در بلند مدت و هم از پاداش ماهانه استیکینگ بهره‌مند شوید. در نهایت مهمترین نکته آن است که در قیمت خرید سولانا در استیکینگ بسیار مهم است، هیجانی عمل نکنید و اجازه دهید وقتی قیمت به یک حمایت رسید، سولانا را خرید و هولد کنید.

جمع‌بندی

با توجه به فاندامنتال قوی سولانا، افزایش محبوبیت DApp ها و حمایت سرمایه‌گذاران بزرگ، این ارز پتانسیل بالایی برای رشد در آینده دارد. با این حال پیش بینی آینده سولانا به صورت دقیق کار دشواری است و به طور کلی سولانا برای حفظ جایگاه خود در این رقابت، باید به توسعه و بهبود شبکه خود ادامه دهد

 

کانال سیگنال فارکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا