آموزش خصوصی ارز دیجیتال
بورس

8/5 روش کسب درآمد که شما را ثروتمند می‌کند

آموزش صرافی بینگ ایکس

همه ما می‌دانیم هیچ روش کسب درآمدی، یک‌شبه باعث ثروتمند شدن و کسب سود زیاد شما نمی‌شود و برای این کار نیازمند سعی و تلاش بسیار در مدتی طولانی هستید اما امروز در این مقاله به آموزش روش‌های ثروتمندشدن می‌پردازیم پس برای آینده‌ای بهتر با ما همراه باشید.

خود را هرروز پیشرفت دهید

وجه مشترک بسیاری از اشخاص ثروتمند خودساخته، این است که از راه‌های مختلف استفاده می‌کنند و هرروز خود را پیشرفت می‌دهند، حتی میلیونرها و میلیاردرها، بسیاری از ثروتمندان، پزشکان، مهندسان، فیلم‌سازان و… نیز بعد از رسیدن به موفقیت، مهارت‌ها و توانایی‌های خود را هرروز پیشرفت دادند و علاوه بر موفقیت خود، به افراد و محیط اطراف خود نیز کمک کردند.

به‌عنوان نمونه، یک جراح مغز و اعصاب ثروتمند ممکن است دارای توانایی و مهارت بالایی باشد، این جراح پس از پیشرفت مهارت‌ها و کیفیت زندگی خود، به کیفیت و سطح جهانی خود نیز می‌افزاید.

درواقع، پیشرفت دادن خود و کسب تخصص و مهارت‌های متفاوت و آموزش دیدن را می‌توان به‌عنوان یکی از راه‌های کسب پول در نظر گرفت.

سیستم ای ایجاد کنید و آن را دنبال کنید

همان‌طور که می‌دانید احتمال برخورد یهویی با ثروتمند شدن بسیار کم است؛ اگرچه به نظر می‌رسد بسیاری از داستان‌های موفقیت که می‌شنوید مبتنی بر اتفاق هستند، اما در عمل این صحیح نیست. بیشتر اشخاص ثروتمند با پلن ریزی درست و نظم و انضباط ثروتمند می‌شوند.

پلن داشتن باعث مواردی همچون تنظیم بودجه زندگی و جدول هنگامی و علاوه بر این پلن ای است که در هر بخش از موفقیت باید انجام شود. این امر را فراموش نکنید که یک فرد کم‌توان اما دارای پلن و منظم، می‌تواند در مقایسه با خیلی از اشخاص تیزهوش موفق‌تر عمل کند.

کسب درآمد غیرمستقیم

هنگامی‌که یاد زندگی اشخاص ثروتمند می‌افتیم، متذکر می‌شویم که یکی از راه‌های موفقیت این‌ها درآمدهای غیرمستقیم است، چون در این مدل درآمد بدون درگیری تایم، حتی بیشتر از درآمد مستقیم می‌توان کسب درآمد کرد، یکی از مدل‌های درآمد غیرمستقیم سرمایه‌گذاری در بورس است.

وارن بافت سرمایه‌گذار معروف آمریکایی، جمله‌ای دارد که می‌گوید: سرمایه‌گذاری کردن این قابلیت را می‌دهد که حتی به هنگام خواب دیدن و استراحت کردن نیز، شما پول کسب کنید.

سرمایه‌گذاری کنید

سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد است و واقعیت مهم سرمایه‌گذاری این است که در انتها، بیشتر ازآن‌چه هزینه کرده‌اید، درآمد کسب می‌کنید.

بااین‌وجود، مهم است که معامله‌های خود را با دقت انتخاب کنید. بخش‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید دارایی خود را در آن سرمایه‌گذاری کنید، اما اینکه بدانید کدام‌یک از این موضوعات منجر به سودآوری شما می‌شود، مهم است.

ما در دوره بورس آکادمی حسن زاده روش‌های کم‌خطر سرمایه‌گذاری را به شما آموزش می‌دهیم.

سرمایه‌گذاری در کنار سودآوری همیشه مقداری خطر به همراه دارد، درواقع ما در کنار درامد بیشتر، ضرر بیشتر را نیز بایستی محتمل شویم و هرگز نباید از توجه به خطرهای سرمایه‌گذاری غافل شویم.

عام زیادی وجود دارد که باید وقت سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید، پس مطمئن شوید که با ذهن و منطق درباره سرمایه‌گذاری خود فکر می‌کنید و همواره می‌بایست قبل از تصمیم‌گیری، با کارشناسان یا دوستانی که در سرمایه‌گذاری تجربه‌دارند، صحبت کنید.

سرمایه‌گذاری از هر چیزی مهم‌تر است!

همان‌طور که بیان شد سرمایه‌گذاری را می‌توان به‌عنوان یکی از مدل‌های کسب دارایی در نظر گرفت؛ چراکه وقتی به تایم و اوقات دوران بازنشستگی خود فکر می‌کنید، هرچقدر درامد بالایی داشته باشید یا از کسب‌وکار خود کسب درآمد و معاش کنید، باز به سرمایه‌گذاری احتیاج دارید، به دوران بازنشستگی هنرمندان و افراد مشهوری که درگذشته ثروت و شهرت بسیاری داشتند نگاه کنید.

خیلی از آن‌ها در دوران ابتدایی و اشتغال خود به لوکس زندگی کردن و تجملات مشغول بودند اما بعد از بازنشستگی با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو شدند و این موضوع در کشورهایی که مدل اقتصادی آن با تورم همراه است، بسیار به چشم می‌خورد.

به‌عنوان نمونه، به حال‌وروز مالکان مشاغل که قبل از کرونا بی مشکل و بدون دردسر زندگی می‌کردند و هرروز به دارایی‌هایشان می‌افزودند دقت کنید.

اگر با سرمایه‌گذاری در هر مارکتی آشنا می‌شدند و در دوران قبل کرونا سرمایه‌گذاری کرده بودند الآن و در حالت فعلی با موارد کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند.

در شغلی که انجام می‌دهید بهترین باشید

هر کاری می‌تواند یک حرفه پرزحمت برای افراد معمولی و پایین رتبه باشد، اما برای کسانی که عالی هستند بسیار پاداش آور است. این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که در هر شغل و کسب‌وکاری که فعالیت می‌کنید.

برای کسب درامد بایستی بهترین و شماره یک حرفه خود باشید و قرار گرفتن در سطح‌های پایین و متوسط هر شغلی، نمی‌تواند شمارا به پول عالی برساند. پس یکی از راه‌های کسب درامد، عالی بودن در حرفه و کار است.

مدل و ساختار ذهنی ثروتمند

ثروتمند بودن در بخش اول یک مدل ذهنی است و اگر می‌خواهید واقعاً پولدار شوید، حرکات خاص انجام دهید. این‌یک مدل بلند پروازانه است که به یک شخص بسیار ثروتمند تبدیل شوید و اگر توان آن رادارید که کار بزرگی انجام دهید و انقلاب بزرگی در زندگی ایجاد کنید، با سرمایه‌گذاری در مارکت بورس درواقع به این تارگت بزرگ خودخواهید رسید. هیچ‌کدام از راه‌های کسب درامد بدون خطر کردن به سرانجام نمی‌رسد.

استارت در حرفه‌های خاص

کارآفرین بودن یک مدل سریع برای ثروتمند شدن نیست، بلکه یک انقلاب گسترده در سبک زندگی است؛ اگرچه محتمل است مدتی طول بکشد، اما حتماً می‌تواند به ثروتمند شدن شما کمک کند و همیشه از آن به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مدل‌های کسب پول یاد می‌کنند.

اما درواقع بیان این امر بسیار راحت‌تر از انجام دادن آن است، اگر مهارت کافی در تجارت دارید یا می‌خواهید ارباب خود باشید، سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند یک حرکت عالی برای کسب پول باشد.

برای سرمایه‌گذاری در مارکت بورس و موفقیت در آن می‌بایست نکات زیر را رعایت کنید:

  • ثروتمند شدن در مارکت بورس فقط نیاز به دانش بورسی ندارد، بلکه بسیاری از قابلیت‌های شخصیتی برای موفقیت در آن نیز باید رعایت شوند.
  • یکی دیگر از قابلیت‌های مهم شخصیتی برای موفقیت در مارکت بورس صبر  بسیار کردن است.
  • هیچ‌چیز خوبی یک‌شبه انجام نمی‌شود و شما نمی‌توانید طی چند مدت ثروتمند شوید.
  • تمام‌کاری که شما برای جمع‌آوری ثروت انجام داده‌اید ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها بعد به نتیجه برسد.
  • موفقیت در مارکت بورس می‌تواند مدتی طول بکشد و ناامید شدن به ضرر صبرهای شما است.
  • اگر می‌خواهید در مورد سرمایه‌گذاری تصمیمی بگیرید یا از مدل‌های آینده مطلع شوید، همراهی با اخبار بسیار مهم است.
  • بی‌دانشی قاتل اصلی هرگونه امید برای کسب درآمد در مارکت بورس است؛ پس قبل از اینکه راه‌های کسب پول را امتحان کنید، آموزش ببینید.
  • بدون خطرپذیری در بورس دارایی به دست نمی‌آید؛ ممکن است این خطر در مورد استارت مشاغل باشد و یا سرمایه‌گذاری در مارکت سهام.
  • پس هر راهی برای کسب درآمد به بعضی از خطرات نیاز دارد؛ حتی فروش مبلمان قدیمی خود نیازمند این است که این خطر را بپذیرید که خریدار در آن حضور پیدا کند و به شما هزینه پرداخت کند.

سود مرکب معجزه می‌کند

یکی دیگر از مدل‌های کسب پول، استفاده از سود مرکب است؛ به این جهت که اگر قصد دارید برای بلندمدت دارایی خریداری کنید، با بینش درست این کار را انجام دهید و سود دارایی را مجدداً سرمایه‌گذاری کنید و با این کار می‌توانید یک دارایی بزرگ ذخیره کنید.

در عمل مفهوم سود مرکب گوینده این موضوع است که در دوره‌های تایمی چندساله می‌تواند تأثیرات چشمگیری را به وجود بیاورد.

تجربه‌ها نشان داده است که سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و اثرات مرکب آن، در مقایسه با نوسان گیری‌های کوتاه‌مدت بسیار بهتر است.

سرمایه‌گذاری با علم و دیدگاه درست

یک مشکل در سرمایه‌گذاری می‌تواند قسمت عمده‌ای از دارایی‌های شمارا از بین ببرد. پس از سرمایه‌گذاری خود کاملاً مطمئن شوید!

هر زمان که در مورد سرمایه‌گذاری در سهم و… می‌خواهید تصمیم‌گیری کنید، این جمله را به خود تکرار کنید که شما می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید:

  • یک‌زمانی بازنشسته شوید.
  • برای موارد غیرمنتظره در آینده آماده شوید.
  • اجازه دهید با گذر زمان دارایی شما رشد کند.
  • یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید.

برای بسیاری از اشخاص، مشکل‌ترین بخش در مورد سرمایه‌گذاری درواقع شروع کردن است و ما این را کاملاً درک می‌کنیم. از کجا شروع می‌کنید؟ چقدر سرمایه‌گذاری می‌کنید؟

بااین‌حال، هرچه زودتر سرمایه‌گذاری را شروع کنید، این امر به یک امر عادی تبدیل‌شده و راحت‌تر می‌شود. با سرمایه‌گذاری، شما ذهنیت‌های خوبی را فرا خواهید گرفت که به شما در آینده کمک می‌کند.

این به این معنی است که هرچه زودتر دارایی خود را سرمایه‌گذاری کنید، در بلندمدت درآمد بیشتری خواهید داشت.

دارایی خود را برای سرمایه‌گذاری کنار بگذارید.

برای سرمایه‌گذاری کردن باید استارت به کنار گذاشتن دارایی برای این تارگت کنید. مبلغی که برای سرمایه‌گذاری پس‌انداز می‌کنید تماماً به خود شما بستگی دارد، اما به‌طورکلی، هرچه افزون‌تر باشد بهتر است.

یکی از حرف‌های طلایی در خصوص سرمایه‌گذاری کردن این است که مردم معمولی پس از خرج کردن پول‌های خود، هر آنچه را که باقی‌مانده باشد را سرمایه‌گذاری می‌کنند.

درحالی‌که سرمایه‌گذاران باهوش و پولدار دقیقاً برخلاف این کار را انجام می‌دهند، به این معنا که ابتدا سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام می‌دهند و هر آنچه را که باقی بماند، برای شخص خود خرج می‌کنند.

عوامل متفاوت در مارکت ها و بازارها را یاد بگیرید

قبل از اینکه پول خود را در مارکت مالی سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است بدانید که دارایی خود را برای معامله چه چیزی مصرف می‌کنید. خواندن در مورد موارد متفاوت مربوط به سرمایه‌گذاری و دانش درباره هر سرمایه‌گذاری به شما کمک می‌کند تا در مورد آینده خود بیشتر آگاه شوید.

ضرر و آسیب اکثر اشخاصی که در مارکت مالی فعالیت می‌کنند، ناشی از عدم دانش در سرمایه‌گذاری است. به همین جهت مطالعه و سواد مالی را به‌عنوان یکی از روش‌های کسب پول در نظر می‌گیرند.

مشخص کنید که چگونه دارایی خود را سرمایه‌گذاری می‌کنید

حالا که یک حساب سرمایه‌گذاری بازکرده‌اید، می‌خواهید تصمیم مشخص بگیرید که سرمایه‌گذاری خود را در چه محلی قرار دهید. نحوه سرمایه‌گذاری شما به میزان ریسک و خطر و دوره تایمی که برای آن سرمایه‌گذاری می‌کنید و عوامل دیگر بستگی دارد.

کسب پول بیشتر می‌تواند زندگی شمارا از راه‌های بسیاری تغییر دهد:

  • می‌توانید قرض خود را پرداخت کنید.
  • دارایی برای خریدهای بزرگ دارید
  • زودتر به بازنشستگی برسید.
  • با هر میزان پس‌انداز، برای خودتان تایم وزندگی می‌خرید
  • پس‌انداز کردن یکی از راه‌های کسب درامد

پول می‌تواند برای شما بهترین باشد و هرچه بیشتر آن را به کار بگیرید بهتر و بیشتر می‌شود. همراه با پول بیشتر، آزادی بیشتر دارید. آزادی بودن در خانه و گذراندن وقت با خانواده خود، بازنشستگی و سفر به دور دنیا، رها کردن کار خود و… مواردی‌ای از این آزادی‌ها است.

درواقع هر نوع سرمایه‌گذاری از نمونه آن بورس سنگ بنای آزادی مالی شما هستند و هنگامی‌که ازنظر مالی مستقل باشید، دیگر به یک شغل یا کارفرما وابسته نیستید. شما آزاد هستید که آنچه می‌خواهید انجام دهید؛ زیرا درآمد خود را با سرمایه خود تولید می‌کنید.

جمع‌بندی

در دهه‌های اخیر، اشخاص متفاوتی راه‌های به دست آوردن پول در زمان کوتاه را ترویج می‌دهند؛ اما موارد بسیاری به ما نشان داده است که پولدار شدن امری کوتاه‌مدتی نیست و تنها با سعی و هوشمندانه کار کردن می‌توان به این تارگت رسید.

یکی از روش‌های به دست آوردن پول در اقتصاد ایران که همواره با مشکلات سنگین همراه بوده است، سرمایه‌گذاری کردن است و در تایم بلندمدت می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر میزان رفاه اشخاص داشته باشد.

پس سرمایه‌گذاری کردن را می‌توان به نظر یکی از راه‌های به دست آوردن پول در نظر گرفت که خود این موضوع نیز نیازمند آموزش و به دست آوردن تجربه فراوان است.

سؤالات متداول

1. چرا در نوسان گیری نمی‌شود به ثروت رسید؟

به علت ریسک و خطر و ضرر بسیار و سودهای کوچک این کار نهایتاً بتواند درآمد روزانه‌ای ایجاد نماید

2. مهم‌ترین امر در سرمایه‌گذاری چیست؟

مهم‌ترین امر ساختار و مدل فکری درست در این امر رعایت مدیریت سرمایه و داشتن دانش کافی است

3. مشکلات سرمایه‌گذاری چیست؟

در ابتدای امر این کار به دلیل دسترسی به دارایی کمتر باعث سخت‌تر شدن زندگی می‌شود به‌علاوه که عدم دانش کافی منجر به ضرر می‌گردد اما درگذر زمان به زندگی راحت‌تر می‌رسید

کانال سیگنال فارکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا